niedziela, 22 lipca 2012

MĘSKA BIŻUTERIA

O tym,że w wolnym czasie zajmuję się tworzeniem biżuterii pisałam już TU i więcej mej(i nie tylko mej:) radosnej twórczości TU.
A w dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować biżuterię,jaką ostatnio zrobiłam.
Zainspirowana buszowaniem po internecie,stwierdziłam,że może mogłabym spróbować stworzyć męską biżuterię. Jakoś mniej popularną w Polsce od biżuterii damskiej.
Mam jednak nadzieję,że wkrótce to się zmieni,bo uważam,że ciekawy dodatek biżuteryjny u mężczyzny podkreśla jego indywidualność,dodaję szyku i intryguje...przede wszystkim kobiety...hehe...
Wprawdzie wzornictwo i kolorystyka są nieco mniej różnorodne,ale ogólnie można w tym temacie poszaleć,a i frajda przy tym niemała. Więcej szczegółów odnośnie biżuterii TU.
Ja na razie bardzo skromniutko,bo poruszam się tylko w czerni i kolorze srebrnym,ale z czasem kto wie,bo może stworzy się coś bardziej odważnego,zależnie od zapotrzebowania.
No i jeszcze taka mała dygresyjka...kto powiedział,że biżuteria męska jest przeznaczona tylko dla mężczyzn...
Myślę,że my,kobiety też możemy po nią sięgnąć,co chciałam udowodnić przyozdabiając nią ten oto,poniższy zestaw.
Ja bardzo lubię ciężką i dużą biżu,a ta,którą mam na sobie dodaje całości odrobinę "pazura".
Co Wy na to,jak się prezentuje?













































































































































































































































































Apaszka- SH
Kamizelka- Sh
Sukienka- Ichi (outlet)
Naszyjnik- hand made
Bransoletki- hand made
Pasek- SH
Torebka- SH
Buty- Deichmann

17 komentarzy:

  1. piękny jest ten hand made'owy naszyjnik, taki inny z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak potrafisz być rockowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia doskonałe ... a pazur masz w sobie!
    Zmysłowe, kobiece, z charakterem ...SUPER!
    ... poczułam się jak ciepły klusek przy Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look !!!


    torebka przepiękna !!!

    chcę taką koniecznie !!!


    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria jest niesamowita:) dodaje całości takiego rockowego,ciętego klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kamizelka ! biżuteria jest mega i rewelacyjnie pasuje do całości ...powiem Ci szczerze że ja te swoje legginy kupiłam rok temu i poza sesją nigdy ich jeszcze nie założyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!:) Też dołączam do Twoich obserwowanych :).
    Piękna czerwień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, super zdjęcia i świetne stylizacje!

    Dziękuję za komentarz,obserwuję i zapraszam:
    alanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za komentarzyk ;) fajna jeansowa kamizelka ;)
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo ładnie się prezentuję! Tylko pozazdrościć takiej biżuterii :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wszystko razem wygląda :)
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sama chętnie założyłabym taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biżuteria świetna ;3
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamizelka świetna <3

    Dziękuję i też obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)