niedziela, 8 lipca 2012

****SUN OF JAMAICA,BLUE LADY MALAIKA****

                     

                       Zapraszam i tu, MINI - BAZAREK, może znajdziesz coś dla siebie...



 Słońce Jamajki zawitało i do nas,bo temperatury mamy ostatnio iście tropikalne.
Z tego względu coś przewiewnego i kobiecego,na ten czas jest bardzo pożądane,przynajmniej przeze mnie;)
Nie wyobrażam sobie,męczyć się w takie upały w szpilkach,albo czarnych,obcisłych,poliestrowych kieckach... o zgrozo! A widuję takie przypadki,nawet często i pomimo,że żar leje się z nieba,to przechodzą mnie wtedy zimne dreszcze;)
Ale nie o tym dzisiejsza rozprawka...
Ostatnio i ja zaszalałam sobie na letnich wyprzedażach i oto,co udało mi się wyłuskać(choć przyznam,że sklepy już jakby lekko wymiecione z towaru,wyprzedaże stają się coraz bardziej popularne,co mnie nie dziwi,bo tylko wtedy sieciówki oferują w miarę przystępne ceny i adekwatne do oferowanych produktów).
kwiatuszek do włosów- 5zł
kosmetyczko-torebka(u mnie robi na dwu etatach:)- 10zł
buty- 30zł
pierścionek-6zł
No! to mogę uznać za udane zakupy. Wydałam ok. 50zł,a łupy są ciekawe i jestem bardzo zadowolona. Do tego jeszcze ta intensywność kolorów...jednym słowem moje klimaty:)
Efekt też chyba niezły...jak uważacie?




Kwiat- H&M%
Dżinsowa kamizelka- SH
Top w panterkę- Bershka%
Spódnica- Vila
Koperta- H&M%
Pierścionek- Mohito%
Bransoletki- Primark
Buty- H&M%




























































































































































































Tu zwarta i gotowa do ucieczki przed zbliżającym się szczurem...
który z łatwością wspinał się po wierzbie,dokładnie w moją stronę...
Powiedziałam szczurem...i po wierzbie...?
Znaczy się legwan,po palmie...
Wszak to Jamajka jest przecież...heh:)
























27 komentarzy:

  1. Uważam, że pokazałaś wreszcie piękny uśmiech ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz:) tak tropikalnie:) I jeszcze ten kwiat we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka!
    Lubisz biżuterię? Zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie! Do zdobycia jest pierścionek firmy ASOS. Wpadnij i zobacz. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hey thank you for your comment, i´m now follow you via gfc back :-) Greetings

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your comment and for following! I am following you back now xo,

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw:) idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous look!
    Like ur blog a lot, i would be happy if we could follow each other :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zestaw bardzo mi się podoba, natomiast zachwycona jestem spódniczką!

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks so much babe! just followed you!
    maybe u also wanna like my new facebook page www.facebook.com/TheFruityThing, i would be so happy :))
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i bardzo dziękuje za komentarz :)
    kamizelka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zupełnie jak z Jamajki :) Super zestawienie długiej spódnicy i dzinsowej góry. Dodatki wspaniale się komponują - dla mnie cudownie tylko ta wzmianka o szczurze brrrr :p
    Sam blog cudowny wiec dodaję do ulubionych i zostaję na dłużej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute outfit! I love how you mix and match everything here! If you have a minute, please check out my blog and follow me if you haven't yet. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow A Rainbow
    Priscilla's LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta jeansowa koszula!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ;)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the skirt!!

    Join my giveaway - win a cruciani bracelet

    Www.theitaliansmoothie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się połączenie jasnego jeansu z ciemnym faktycznie niepospolite ale bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się,że lepiej się czuję jak ten ciemny jest na dole,a u góry jasny:)

      Usuń
  17. bardzo dziękuję, chociaż tak po prawdzie to brak urody nadrabiam makijażem :D. Ogromnie mi miło :) świetnie zgrały się tu dodatki i jak widać nawet kosmetyczka może być świetną torebką :) No i udane łowy. Szczur nie zaatakował ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom,zwinna jestem i udało mi się umknąć:)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz, chociaż osobiście nie łączyłabym czerwonych butów z różowym kwiatem - jakoś mi się te kolory gryzą :)
    Dziękuję za dodanie do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są w kolorze neonowej brzoskwinki:)

      Usuń
  19. stylizacja piękna kwiaty ;) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz cudowną spódnicę!!!!!!!!! I w ogóle narzutka u góry też świetna..... no ale jak się ma taką talię .... to można sobie pozwolić na to i tamto :D:D:D Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 135 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)