poniedziałek, 30 lipca 2012

MIDI SKIRT & T-SHIRT diy

                                           
                                                DLA CHĘTNYCH MAŁE CO NIECO.



Tak więc podczas jednej z moich wypraw do second handu,udało mi się nabyć te oto dwie rzeczy,fajne dżinsy z Benettona i męski t-shirt.
To,co powstało z dżinsów,możecie zobaczyć TU, a to co powstało z t-shirtu,możecie zobaczyć poniżej.
Jak to męski podkoszulek,był trochę za szeroki,za długi i ogólnie bez fasonu,ale z fajnym nadrukiem,więc szkoda byłoby zmarnować takie cudo.
Dlatego też został zwężony,obcięłam mu rękawy i poprzecinałam na plecach dla lepszej wentylacji w upały:)
Sprawdza się idealnie:)
Do tego spódnica midi,która powstała identycznie jak TA ,tylko jest krótsza,jak to bywa z midi;)
I jak efekt?



T-shirt i dżinsy

Kapelusz- SH
Naszyjnik- pchli targ
Biżuteria- DIY
Torebka- SH
Koszulka- SH (DIY)
Pasek- SH
Spódnica midi- DIY
Spódnica mini- Bershka
Podkolanówki- Marylin
Buty- Atmosphere









































































































































































































































































































































































16 komentarzy:

  1. świetnie ją zrobiłaś! spódnica i podkolanówki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful skirt!!


    dorteebbesen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak już pisałam na stylio - super!

    może buty tylko bym zmieniła ... może.
    A co mi tam do Twoich stylizacji!!! :) mądrzyć mi się zachciało :)


    zapraszam do mnie: bulldogssnore blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja:)Fantastycznie przerobiłaś ten t-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysł z tą koszulką! świetnie wyszło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to zestawiłaś!!!
    Cudnie moja Droga:):*:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I OCZYWIŚCIE, JAK ZAWSZE ZAPRASZAM DO MNIE:):p

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica jest naprawdę świetna :), ale moim zdaniem połączenie z podkolanówkami jednak nietrafione.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna spódnica , miło się czyta tw bloga ;)
    obserwuje i zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica jest super ;)
    fajną zrobiłaś bluzeczkę ;)

    wpadnij do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica i bluzeczka też fajnie wyszła.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, jestem pod ogromnym wrażeniem!
    wyglądasz genialnie, a bluzeczka pierwsza klasa;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili, pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za wszystkie komentarze,są dla mnie nieocenione:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit. I love the skirt.*_*
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, interesująca stylizacja. Dodaje do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. masz prawdziwy talent do tworzenia świetnych rzeczy ! Ja nigdy bym chyba nie wpadła aby ze zwykłej, męskiej koszulki zrobić takie cudo !
    Motyw z dwoma spódnicami- rewelacja ! Jestem pod dużym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)