piątek, 27 lipca 2012

METAMORFOSIS = KATHARSIS

                               
                                         CHĘTNYCH ZAPRASZAM NA mini-bazarek.


Czy też czasem czujesz,że czegoś Ci brakuje,że nie możesz oddychać,dusisz się?
Nie wiesz czy przemeblować mieszkanie,może schudnąć albo kupić coś nowego,może zmienić męża,a może fryzurę... Tym razem wybrałam to ostatnie,ścięłam włosy,zmiana,która obyła się z najmniejszą szkodą dla otoczenia...hihi...
Teraz jeszcze tylko kwestia ogarnięcia tego,co zostało po ekscentrycznych zapędach fryzjera;)...heh...
Od razu poczułam się jakbym schudła,jakby myśli się wyklarowały,wzrok wyostrzył i ubyło kilka maluteńkich latek:) jednym słowem oczyszczenie!
Czasem tak niewiele,może zdziałać tak WIELE!
Znowu moja maksi w roli głównej,tym razem jednak w lekko rockowym wydaniu,do tego t-shirt z lumpeksu,delikatnie upiększony przeze mnie,czyli poodcinałam mu to i owo;)
Trochę ciężkiej biżuterii i lekkie,kobiece szpileczki,wygrzebane z dna szafy. Mają już swoje lata,ale teraz zaczynam odkrywać ich urok na nowo.































Biżuteria- DIY
Koszulka- SH (DIY)
Torebka- pchli targ
Pasek- SH
Spódnica- DIY
Buty- Atmosphere










































































































































































































26 komentarzy:

  1. I adore your skirt... awww it´s so awesome!


    dorteebbesen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak mam, aż mnie czasem nosi i sama nie wiem co mi się chce. A wystarczy jak zrobię porządki w szafie, poprasuje (tak, uwielbiam prasować :P), zrobię sobie jakąś maseczkę i od razu jest lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja,szczerze mówiąc,nienawidzę prasować...tylko białą koszulę,bo muszę,a tak to wystrzegam się jak ognia:)

      Usuń
  3. jaka Ty jesteś pracowita i zdolna, ja bym nie potafiła stworzyć takich cudeniek:)
    fantastyczny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódnica;) I choć bardzo wiele takich w ostatnim czasie widuje, to Twoja mnie zachwyciła;) Ma fenomenalny kolorek;) Niespotykany;) Patrząc po raz setny na taką pastelową ma się dosyć, ale w Twojej stylizacji ta spódnica ma charakterek;) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz,rockowo,z pazurem:)
    Stylizacja bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest fantastyczna! Uwielbiam ten kolor, a fason jest po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica prezentuje się rewelacyjnie! świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) piękna spódnica :) masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja maxi rządzi!! Stylizacja z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie maxi z bluzka usa;) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna spódnica ! ma piękny głęboki kolor , lubię takie odcienie zieleni , super że wywiązałaś na niej pasek w supeł ! Mega to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica genialna! obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzka!!!! :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna masz koszulke :) zdjecia tez sa swietnie, bardzo fajnie pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem tak bywa, ż czegoś brakuje ale nie wiadomo czego. Świetny blog, ładna spódnica ;) dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie,piękna spódnica,sama mam podobną.Topik i dodatki idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta prawda zmiany oczyszczają!!:) Kocham Twoją maxi, ma cudowny kolor!! Zestaw świetny...fajnie pokombinowałaś z dodatkami!!
    Love u!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja, świetnie to zestawiłaś!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY I ZAPRASZAM DO MNIE:):*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ale to bardzo mi się podoba;) ta maxi jest genialna ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)