poniedziałek, 13 lutego 2012

O BIŻUTERII MEJ SŁÓW KILKA ...

Jako osoba rozmiłowana we wszystkim,co piękne i oryginalne od niedawna mam totalnego fiołka na punkcie rzeczy wykonywanych ręcznie,nietuzinkowych,takich,w których prócz niebanalnego wyglądu i prawdopodobieństwa niepowtarzalności,tkwi coś jeszcze...
Sama więc od jakiegoś czasu zajmuję się wytwarzaniem biżuterii artystycznej. Próbuje też swoich sił w krawiectwie (ale to dopiero ledwie pełzanie:),do tej pory były to przeważnie torebki lub inne drobne akcesoria damskiej garderoby,jest też trochę malarstwa i rysunku,kolaże,etc...
Zdjęcia na pewno będą się pojawiać:)
Na razie głównie zajęłam się biżuterią. Rzeczy wyrabiane przeze mnie są na pewno niebanalne,każda z nich jest inna,nie ma dwóch takich samych,każdej osobno poświęcam,czas,skupienie i uwagę,stąd jest w nich pewne "tchnienie" i coś,co je wyróżnia spośród "tłumu tandety". Każdą staram się maksymalnie dopieścić,żeby cieszyła,nie tylko mnie,ale też ewentualnego przyszłego posiadacza.
Bardzo lubię wyroby naturalne,drewno,len,skóra,kamienie. Inspiruje mnie moja wyobraźnia,potrzeba niepowtarzalności,wolności i odrębności.



Kolorowe bransoletki. Zostały zrobione z różnych materiałów,od skóry,po kamień,przez drewno i miedź.
Moje wykonanie.




Naszyjnik zrobiony ze sznura,skóry i koralików- mój projekt i wykonanie




































Naszyjnik wykonany ze sznura,kamieni,drewna i płótna lnianego- mój projekt i wykonanie




































Naszyjnik wykonany z łańcuszka i masy perłowej- moje wykonanie




































Naszyjnik wykonany ze sznurków,z guzikami i koralikami- mój projekt i wykonanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)