środa, 25 lipca 2012

URODZINY

Trochę takie nietypowe,bo to 1/2 urodzin,czyli niedawno minęło pół roku,od kiedy piszę bloga!:)
Czas szybko leci,już pół roku...ehhh... Ale się cieszę,że tu jestem,z Wami:)
Z tej okazji chcę Wam podziękować,że zaglądacie,że inspirujecie,że podpowiadacie,a... i za dobre słowo,za zainteresowanie... Bez Was pewnie nie byłoby tego co jest,bo zapewne odechciałoby mi się pisać,tworzyć i wymyślać te wszystkie fajne rzeczy. Ale wciąż to robię,bo mam odbiorców,których ciągle przybywa,dziś jest ich już 90ciu:) Dzięki za to,że jesteście i za inspiracje!
Z okazji pół rocznicy mały przekrój mojej radosnej twórczości i łyk inspiracji;)
Kiss,kiss!





























No i jeszcze coś...
Wprawdzie ostatnimi czasy moje styki w mózgu,są dosyć mocno przegrzane. Ba! Kto wie,czy nie przepalone...?
Jednak mimo złej kondycji głowowo - nerwowej,udało mi się skonstruować takie oto cóś...
Taaaraaamm!







































































Asymetryczna bluzka dzianinowa,mojego wykonu:)
Spodobały mi się ostatnio te bluzki i postanowiłam,że taką uszyję,ale według własnego projektu.
I proszę bardzo,tak to właśnie wygląda.
Materiał jest super,lekki,miękki i bawełniany,do tego kieszonka z pozostałości innej bluzki (patrz niżej).
I naszyjnik idealnie pasujący do całości,stworzony z resztek brązowej bluzki plus resztki dzianiny w kolorze nude. I co jak Wam się podoba?
Bluzka jest do sprzedania,TU więcej szczegółów.









































I transparentna bluzka,z wzorem moro. Jest siatką także najlepiej prezentuję się na czymś pod spodem,np. na czarnym podkoszulku. Jest krótsza niż poprzedniczka.
I jest do sprzedania. Więcej szczegółów TU.
Widzę ją,mniej więcej,w takiej stylizacji...






































Do całości widzę te oto buty... Są genialne!
(ehe,pomarzyć każdy może...to nic nie kosztuje)

















 (fot.google)



I na koniec czarna,midi,transparentna spódnica. Uszyłam do niej,jako podszewkę,cienką,lejącą,stalową,drugą spódnicę,którą będzie można nosić osobno,a pod siatkową kieckę uszyję sobie jeszcze jedną lub dwie takie spódniczki,w różnych kolorach,żebym mogła je zmieniać w zależności od potrzeb.
Jak Wam się to cudeńko podoba? Bo mnie bardzo:)
Widać przegrzanie mi służy...heh...
Jeszcze w planie mam kilka kiecek do uszycia,czarna maxi i koronkowa asymetryczna... plus kilka bluzek...
Mnóstwo pomysłów,na torby,na biżuterię,na ciuchy...ale czasu mało i tylko dwie ręce,a notatnik pęka w szwach od projektów...przydałaby się jeszcze jedna para rąk:)



































9 komentarzy:

  1. Ja dokładnie nawet nie wiem ile czasu mam swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki przepiękne:)
    Gratuluje urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratsy kochana i kolejnych 100 1/2 rocznic życzę - acha - obiecuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rzeczy ♥
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie:
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! ale fajne foto mixy zmontowałaś ! ...świetne szorty , super komponują się z tym militarnym topem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna spódnica jest boska - muszę sobie taką uszyć !!! Nie bardzo wiem jak , ale pomyślę nad tym : )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Transparentna bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)