sobota, 21 kwietnia 2012

BIG KISS


Kilka nowych rzeczy,które ostatnio udało mi się wyłowić. Głównie w second hendach i na pchlim targu.
Najbardziej jestem zadowolona z gadżetów,czyli torebek i biżuterii. Torebka z krokodylem jest wprost genialna. Po jej zakupie,całkiem przypadkiem dojrzałam na pchlim targu,kolorystycznie podobny naszyjnik,pięknie razem wyglądają. W ogóle ostatnio upodobałam sobie zielony kolor,który do tej pory nie wywierał na mnie większego wrażenia,a tak się jakoś złożyło,że powiększyłam swoją garderobę o kilka nowych rzeczy w tym właśnie kolorze,poczynając od torebki z krokodylem:)
Zrobiłam sobie też wisior USTA,zobaczymy czy zda egzamin w praktyce,tzn.czy będzie wygodny w użytkowaniu,bo to dla mnie podstawa-czyli wygoda przede wszystkim:)



Torebka ze złotym krokodylem(jest naprawdę fajna:)- SH
Włóczkowa,dziergana chusta- SH
Siatkowa koszulka- SH
Naszyjnik- pchli targ












































Torebka- pchli targ
Naszyjnik po prawej- moje wykonanie
Korale po lewej- moje wykonanie
Wisior usta- moje wykonanie











Kapelusz- SH
Koronkowa koszulka- SH
Torebka "chanelka"- SH
Torebka półksiężyc- pchli targ

























Skórzana kopertówka- SH
Siatkowa spódnica- SH
Oryginalna koszulka Quinnes'a- SH
Korale- moje wykonanie


























Sztruksowy kuferek(bardzo pojemny)- SH






























Gwóźdź programu-skórzany kuferek stylizowany,z fajnym zapięciem- SH




































Kolczyki rockowe- Tatuum%























Skórzana bransoletka + tygrysie oko- SH




































Dziergane cudeńko- SH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)