sobota, 11 lutego 2012

WCZORAJSZE PERŁY

Odwiedziłam wczoraj swoje ulubione ciucholandy i okazało się,że akurat trafiłam na dostawy:)
Cóż to była za radocha:) Udało mi się wyłowić istne cuda za grosze,no może jedna rzecz lekko nadwyrężyła mój budżet,ale chyba jakoś to przetrzymam;)
Lubię zbierać różne,niepowtarzalne egzemplarze, tzw.pojedyncze sztuki. Potem próbuję tworzyć z ich udziałem ciekawe i niebanalne stylizacje.































Niebieski pulower o ciekawym fasonie- SH























































Sweterek w kolorze cegły- SH































































Torba do noszeniu w ręku,o metalicznym odblasku- SH



































Torebka na złotym łańcuszku- SH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)