niedziela, 13 stycznia 2013

ZDUBLOWANE FUTRO






                                               ZAPRASZAM NA MINI-BAZAREK, Z BIŻUTERIĄ HAND MADE.

         ZAPRASZAM DO CIUCH-LLAND, CZYLI SECOND HENDU ONLINE.






W końcu dorwałam swoje wymarzone futro:)
Mierzyłam ich mnóstwo. Mierzę już od chyba dwóch lat,aż nadszedł ten wspaniały moment,kiedy trafiłam! całkiem przypadkiem,jak to zwykle bywa...
Wszystkie do tej pory były jakieś takie nie dla mnie. To rękaw za krótki,to znowu czułam się jak misiek porośnięty swym włosiem,tuż na wiosnę,czyli po prostu grubo i włochato!
Ja i grubo...? no dobra. Nie ma to,jak się czegoś czepić,aby był powód do narzekania...heh:)
A to jest idealne,ładnie skrojone,starannie uszyte i rękaw jest w sam,i raz.
A na dodatek jest z lisa syberyjskiego;)


































Kapelusz-sh
Szal-sh
Futro-sh (Only)
Bluzka- House
Spódnica-sh
Torba-sh
Rajstopy-DIY,znaczy dziurki,a nie same rajstopy:)
Buty-Atmosphere

5 komentarzy:

  1. Rajstopy-cudnie je zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z poprzecinanych dziurek lecą sobie oczka i genialnie to wygląda,coś jakby dmuchawce na swoich łodyżkach,na łące:)

      Usuń
  2. O kurteczka, genialne, cudne futro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Futro piękne, ale reszta... masakra...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)