poniedziałek, 24 września 2012

Z SERII ZRÓB TO SAM - KOPERTÓWKA Z ĆWIEKAMI

                                         


                                                  Koniecznie musicie TO zobaczyć!


Dzisiaj gwoździem programu jest,od dawna upragniona i długo wyczekiwana - kopertówka z ćwiekami.
Z tego względu,że w second handzie nie mogłam takiej znaleźć,a w sklepach ceny są zawrotne,to postanowiłam sama coś pokombinować.
Tak się szczęśliwie złożyło,że dostaliśmy resztki materiałów od znajomego tapicera. I wśród tychże materiałów znalazł się ogromny kawałek imitujący czarną skórę. Mój uciesz nie miał końca:)
Najpierw powstał plan,potem projekt i na końcu wszystko zaczęło się psuć,żeby nie określić tego bardziej dosadnie,i uwierzcie mi,ledwie zaczęta kopertówka leżałaby już w śmietniku,gdyby nie mój,jakże cierpliwy i zawsze zrównoważony mężczyzna,który  przychodzi mi z pomocą,kiedy wyczerpuje mi się cierpliwość,a zdarza się to dosyć często;)
Jak się okazało,wystarczyło odrobinkę cierpliwości,kilka obliczeń w stylu 1+1=2,a 2+2=4,linijka,pisak i chwila świętego spokoju;)























 I taki jest oto efekt pracy. Dziękuję Kochany!:-*
































 

Kamizelka- SH (Levis)
Biżuteria- DIY 
Bluzka- SH (H&M)
Legginy- SH (Minimum)
Torba- DIY
Buty- Deichmann

19 komentarzy:

  1. o jaaaaa gratuluję ! koperta jest piękna , niepowtarzalna i taka Twoja :P świetnie komponuje się z tą sylwetką ...legginy <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! genialna:) idealna do wielu stylizacji:) Gratuluje takiego mężczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kopertówka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt... ja od 3 tygodni zabieram się za naćwiekowanie kamizelki i... nawet nie kupiłam ćwieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne pomysły i wykonanie idealne. Obserwuje z przyjemnością.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś wyróżniona na moim blogu:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kreatywne blogi. Torebka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. widzisz, co byśmy bez takich facetów zrobiły? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopertówka jest śliczna, oryginalna i co najważniejsze - Twoja własna, masz tą satysfakcję, że zrobiłaś ją sama a nie kupiłaś (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kopertówa! Aż Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wyszło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koperta i Gratulacje dla Twojego mężczyzny :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna i bardzo prosta :) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł, a wykonanie GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszła genialnie! zainspirowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)