poniedziałek, 10 września 2012

INDIAN SUMMER

Znowu jest ciepło!!!
Ja już na dobre po urlopie. Był bardzo udany.
Odpoczęłam,połaziłam po górach,aż nadto... Mięśnie dały mi się we znaki...
W końcu się dotleniłam i wróciłam bardzo uradowana.
No to do następnego roku!?...urlopie:)
Chwilkę mnie tu nie było. No właśnie,wakacje(bez kontaktu z cywilizacją,w końcu:),problemy techniczne,a teraz obecnie jestem w amoku twórczości,także mało mam czasu na fotografowanie.
Niedługo myślę zaprezentować Wam jej owoce. Czas na malowanie w natarciu.
A dziś krótki pościk i fotki z ostatniej wycieczki.
Kapelunio,cudny naszyjnik,który ledwo udało mi się dorwać z pomiędzy,niemalże,walczących ze sobą kobiet o świecidełka z lumpeksowej puszki. Na moje szczęście,ów naszyjnik nie błyszczy;)
Letnie kowbojki i cud,miód,malina - kamizelka dżinsowa Levis,prawdziwy diżns(sztywna jest jak deska:),ale ku mojemu zdziwieniu,nie jest to zbyt uciążliwe w noszeniu,bawełniana,bez sztucznych dodatków,za całe
5 pln. Jeden z moich lepszych ostatnich nabytków.
Buzi,buzi!




























Kapelusz- SH
Naszyjnik- SH
Kamizelka- SH (Levis)
Koszulka- Vero Moda
Szorty- SH (diy)
Torebka- Bershka
Buty- Deichmann




























































16 komentarzy:

  1. mmmm rewelacyjny indiański look ! takie lato to ja koooocham <3 świetnie dobrałaś dodatki , jestem zachwycona :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelutek, buty i torebka choć nie lubię brązu podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wszystko razem zgrałaś, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, taki styl to cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) ten styl jest mi bardzo bliski i bardzo dobrze się w nim czuję:)

      Usuń
  5. Ładny naszyjnik:)I na dodatek udało Ci się dorwac kamizelkę Levisa za 5 zł:)fiu fiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka dostała drugie "życie",lubię wskrzeszać rzeczy niechciane i tak było z tą kamizelą,jest naprawdę fajna:)

      Usuń
  6. Genialna kamizelka! Uwielbiam takie zestawy! ;) Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobały mi się zdjęcia. Są takie... pełne słońca :)
    Naszyjnik jest świetny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsz zdjęcie zdobyło moje serce! prawdziwa sielanka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne zdjęcia - taki lajcik : ) Lubie takie niewymuszone stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super biżuteria, też chciałabym zdobyć jakieś cudeńko z SH ale ostatnio jakoś nie mam szczęścia do świecidełek :-) Kamizelka jeansowa - pierwsza klasa, całość świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz! uwielbiam takie klimaty :)

    Zapraszam do siebie na mały ShopMyClothes :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)