czwartek, 29 marca 2012

TAYLOR TOMASI HILL

Taylor Tomasi Hill jest obecnie redaktorką magazynu Marie Claire,czyli jednego z najbardziej poczytnych magazynów kobiecych na świecie i nie ma się temu co dziwić, patrząc na stylizacje tej pani.
Swego czasu była też modelką...i tu muszę się powtórzyć...nic dziwnego mając TAAAKĄ figurę!
Jakiś czas temu natknęłam się przypadkiem na jej fotkę w internecie,nie miałam pojęcia kim jest,ale od razu po zobaczeniu zdjęcia,spodobał mi się jej indywidualny look,który teraz,po zapoznaniu się z dużą częścią stylizacji pani Taylor,osobiście określam mianem GENIALNY!  Niesamowicie przypadł mi do gustu. Nie znalazłam nawet jednej wpadki,choć to oczywiście moje subiektywne spostrzeżenia. Widać tam śmiałą grę kolorem,fasonem,stylem i dużą ilością dodatków oraz ciężkiej,wielkiej biżuterii,czyli dokładnie to,co kocham najbardziej. Myślę,że czułabym się super tak właśnie ubrana. Wprawdzie brak mi jeszcze odwagi do takiej ekstrawagancji,ale może czas najwyższy spróbować...? Bo Taylor Tomasi Hill,muszę przyznać,jest szalenie inspirującą postacią. Urzeka mnie jej odwaga i co ważne,widać,że ta kobieta super czuje się w swojej skórze i w ciuchach,które nosi,dlatego,że jest pewna siebie i super kobieca,a co za tym idzie, we wszystkim wygląda wspaniale,wręcz niesamowicie. Jej styl ciągle ewoluuje,raz jest bardzo elegancka,a raz super ekstrawagancka,łamie bariery i nie trzyma się ściśle określonych trendów,i do tego wszystkiego super się w tym wszystkim czuje,co widać- to się nazywa kobieca pewność siebie. Bo tak naprawdę nieważne jest co nosisz,tylko jak się w tym czujesz,bo to twoje samopoczucie nadaje genialnego looku nawet przysłowiowemu workowi:)
Zapraszam poniżej,sami oceńcie jej stylizacje.
Podobają się?


































































































































































Zestaw totalnie w moim guście. Pięknie!




































































































































































































1 komentarz:

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)