środa, 7 marca 2012

KWIATOWA SPÓDNICZKA

Od dłuższego czasu poszukiwałam spódniczki floral,w ulubionych butikach odzieżowych,czyli second hendach.
Owszem trafiło się kilka i nawet wpadły mi w oko jeśli chodzi o wzór,bo co do wzoru kwiatowego jestem wybredna,ale niestety były tak sztuczne,że chodzenia w nich sobie nie wyobrażałam(nie lubię sztucznych materiałów i prawie w nich nie chodzę,chyba,że są tak piękne,że oprzeć się nie mogę;w mojej garderobie zdecydowanie przeważają materiały naturalne).
Od kilkunastu tygodni była z tym kompletna klapa,ale jak to często bywa,wchodzę sobie raz,zupełnie beztrosko do second hendu,celem pooglądania nowości i co widzę... wisi moja wymarzona floralowa spódniczka,krótka,bo taką właśnie chciałam i jakby radości było mało jest w 100-tu% bawełniana:) Taka piękna,zwiewna i dziewczęca,wprost moja wymarzona. Czuję się w niej rozkosznie od pierwszej przymiarki. Miała też kolejną wielką zaletę,na której skupiam uwagę przy doborze czegoś dla siebie-kosztowała grosze:)
Podczas następnej szalonej eskapady postanowiłam zajrzeć do najdroższego second handu w moim mieście. W sumie nie chodzę tam często,bo mają mocne ceny jak na odzież używaną,ale czasem zaglądam w nadziei na tani i ładny łup:) I tym razem tak właśnie było,bo wyszłam z naręczem gadżetów biżuteryjnych,w cenie dosłownie kilku złociszy i zadowolona jestem niesamowicie. Fakt,że sama produkuję biżuterię nie powstrzymuje mnie przed zakupem czegoś oryginalnego,co wpadnie mi akurat w oko i jest w całkiem dobrej cenie,w myśl maksymy-OD PRZYBYTKU GŁOWA NIE BOLI-hehehe:)



Oto ona-spódniczka floral-firmy atmosphere- SH
Materiał,to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych.
Prawda,że cudna? Już mam w głowie tyle pomysłów na aranżacje odzieżowe z nią w roli głównej:)


Wzór spódniczki z bliska.






















































Naszyjnik- SH






























Naszyjnik- SH




































Wisior- SH




































Iście gwiazdorskie kolczyki- SH

Niestety nie znam producenta wyżej pokazanych cacek,nigdzie nie było metki,szkoda:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam to,czym chcesz się podzielić:)